معاون شهردار کرمانشاه خبر داد؛
معاون ترافیک و حمل و نقل شهری شهرداری کرمانشاه از نصب و راه اندازی ٢٧ سامانه ثبت تخلف در شهر کرمانشاه به منظور کنترل ترافیک خبر داد. 
کد خبر: ۱۱۵۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 14 February 2024
افشین لر زنگنه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: اقدامات ترافیکی در شهر کرمانشاه شامل مطالعه و تکمیل رینگ پیرامون شهر و نصب و راه اندازی ٢٧ سامانه ثبت تخلف است.
 
وی افزود: مطالعات هوشمندسازی ترافیکی شهر با ١٨١ دوربین، راه اندازی کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها و مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه از دیگر اقدامات است.
 
معاون ترافیک و حمل و نقل شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: خرید ١٠٨ دستگاه اتوبوس، راه اندازی ۶ خط در مناطق حاشیه‌ای و محروم، آموزش فرهنگ ترافیک به حدود ٢٢ هزار دانش‌آموز ابتدایی از سایر اقدامات این حوزه است.
 
وی خاطرنشان کرد: خط کشی محوری حدود ۴۶٠ کیلومتر، ٣۶ مورد اصلاحات هندسی در شهر کرمانشاه، نصب و به روز رسانی تجهیزات ترافیکی، طراحی و اجرای بالغ بر ١۶ کیلومتر معبر شهری نیز از دیگر اقدامات ترافیکی در شهر کرمانشاه است.
 
این مقام مسئول ادامه داد: تجهیز خودرو تخلفات ساکن برایاعمال قانون پلیس راهور و در دست اقدام بودن تجهیز پنج ایستگاه پلیس راهور به منظور مانیتورینگ از دیگر اقدامات ترافیکی در شهر کرمانشاه است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار